
Využití sourozeneckého kočárku Phil and Teds je široké. Víceméně je ale kočárek určený dvěma různě starým dětem nebo sedícím dvojčatům.
Zdroj: joddler.se
V celém seriálu bude:
- Kočárek Phil and Ted (1.díl): SPORT versus Peg Pérego GT3 for Two (testování souroz. kočárků) (odkaz zde)
- Kočárek Phil and Ted (2.díl): na co si dát bacha při koupi z druhé ruky (odkaz zde)
- Kočárek Phil and Ted (3.díl): opravy a vychytávky (odkaz zde)
- Kočárek Phil and Ted (4.díl): jednotlivé typy a hlavní rozdíly mezi nimi (odkaz zde)
- Kočárek Phil and Ted (5.díl): podrobné popisy a srovnání jednotlivých typů (odkaz zde)
- Kočárek Phil and Ted (6.díl): 12 celebrit, které ho mají (odkaz zde)
- Prodávám svůj PT Sport (odkaz zde)
OBSAH:
- Historie firmy Phil&teds
- Proč ho mám já
- Na co si dát bacha při koupi PaT z druhé ruky
- Kde koupit nový PaT
1.Historie firmy Phil&teds
Phil&teds je novozélandská firma specializující se na dablkočárky, dělají ale i mono kočárky, autosedačky a další nejrůznější věcičky pro děcka. Prodávají své produkty po celém světě. Sídlo mají ve Wellingtonu na Novém Zélandě. Společnost založil otec a syn v roce 1994 pod jménem „Phil and Teds“. Od té doby expandovali do 40 zemí světa a mají celkem 2000 obchodů. Jejich dabláče před sebou tlačej hlavně matky ve Velké Británii, v Australii a Americe. My jich s mužem při nedávné cestě do Skotska viděli na každým rohu tucet.
2.Proč ho mám já
Máme ročního syna a tříapůlletou dceru a bez tandemovýho kočárku bych to nedala.Oba přes den spěj, malej chodí málo, velká bejvá unavená a vzteklá někdy, když se ozve dvojí cvak nahoře i dole, získávám svobodu a můžu jít svou rychlostí a dostat se rychle domů, někam ke stánku s pivem, na smluvenou schůzku nebo prostě vyrážím uspávat. Asi tejden jsem byla bez dabláče, když jsem měnila GT3 for Two za Phila Sport (odkaz zde), a myslela jsem, že mě vomejou. Měla jsem jen golfky a druhý dítě furt tahala v manduce nebo na rameni…
3.Na co si dát bacha při koupi PaT z druhé ruky

Adaptéry na DK, když ho zezdola chcete přehodit nahoru, sundá se madlo, které má horní dítě před sebou, místo madla se zacvaknou adaptéry a do nich se pak cvakne DK do té horní pozice
- podle toho, co píšou holky v různých diskusích, i podle mé vlastní zkušenosti, tyhle kočárky můžete klidně koupit i ojeté, není moc, co by se na nich pokazilo (kromě šislých potahů, odrbaného spodku košíku, odřeniny na konstrukci, jetých molitanů na madle apod., ale tyhle drobnosti nemají na fuknci vliv, jak by řekl klasik, prostě PaT se nerozvrže a nerozklíží jako mnohý jiný kočárky)
- i když stejně je potřeba při koupi staršího kusu zkontrolovat rám, konstrukci, jestli není nějak jetá, uhlá do strany, hnutá…
- u kol většinou stačí jen vyčistit, promazat, dofouknout a problém zmizí, občas je duše špatná a někde se vyboulí, to se dá okem vidět, já poznala, že bylo jedno kolečko měněný u toho mýho Sportu, protože zatímco ostatní kolečka měla ventilek hezky vystrčenej ven do prostoru, jedno kolečko to mělo blbě směrem od středu kola k duši, že se mi tam blbě dává pumpička, ale jinak můj Phil to tedy má vymakaný a tohle na něm oceňuju ty ventilky trčící do prostoru
- DK (Double Kit: přídavné sedátko) nandat a sundat, zda není poničený spoj, kouknout, zda není moc prosezené, i když prý asi každé bude lehce prosezené… Moje trochu rachtá, jak ty trubice mají vůli v místě, kde se nasaděj na kočár, ale chci to vyřešit tím, že na trubice nalepím nějakej taktejp nebo tak, abych tu vůli zrušila, koukat, zda DK je stejný typ jako zbytek kočárku, paní na hřišti u nás až když viděla můj kočár, koukala na svůj z druhé ruky, že má kočár DASH a DK jinej typ, je to jedno, jen některý typy maj horší DK a jiný lepší, tak je potřeba tohle všechno při koupi brát v úvahu. Některá DK nejdou polohovat, nemají zipy na polohování, jiné nemají stříšku, některé ano, liší se samozřejmě i velikostí…
- adaptéry zkontrolovat, zda je tam máte, a zda jdou nandat, já je neřešila v domnění, že když mám už dvě chodící děti, že to nepotřebuju, ale mnohokrát už jsem nechala dole jedno spát, i když mají 80 a 100cm, a nacvakla DK nad spící pachole. Pod horním DK pak dole trčely dlouhý nohy… Nebo v hospodě malej rád sedává vejš, tak ho posadím do DK do té horní pozice a má hezkej rozhled. Taky když někomu ukazuju, co vše se s PaT dá dělat, přehazuju DK nahoru.
- kontrolujte, zda máte celou výbavu nebo aspoň to, co bylo v inzerátu nabízeno. Základ je: kočár, DK, adaptéry, madlo, pláštěnka na jednokočár, pláštěnka na dablkočár a slída, to je taková malá obdélníková pláštěnka, která se dává dozadu na tu obří díru, kterou koukáte na ležící mimi, když řídíte. Ale slída se prý používá jen v době, kdy máte dole miimnko. Já ji nepoužila, ale mám ji schovanou, abych ji přihodila, až budu jednou kočárek prodávat.
Pláštěnka zvaná SLÍDA, malá obdélníková pláštěnka, která se dává dozadu na tu obří díru, kterou koukáte na ležící mimi, když řídíte. Ale slída se prý používá jen v době, kdy máte dole miimnko. Já ji nepoužila, ale mám ji schovanou, abych ji přihodila, až budu jednou kočárek prodávat.
Zdroj: kiddicare.tv - vyzkoušet všechny přezky, zipy, úchyty, i když vše se dá nechat zapošít, upravit, opravit
- na případné škrábanečky se prý hledět nemá, mně teda byly jedno, u každýho používanýho kočárku jsou
- vyzkoušejte celý kočárek složit, rozložit, zda je to ok a není něco rozbitý, zda funguje aretace a tak
- no a jinak klasika, bacha na podvodníky, když nepošlou víc fotek na vyžádání, když chtějí prachy předem a ne na dobírku, když vám nedovolí kočárek si před zaplacením pořádně projet, prohlídnout, vyzkoušet
4.Kde koupit
- nové PaT můžete koupit třeba v Praze v Babiez (odkaz zde) v Letňanech, k vidění jsou tu modely Vibe, Sport, Explorer, Verve a nový Promenade. To vše pod jednou střechou. Je tam prý i prostor na projetí a různé imitace terénu. Já nikdy novej kočárek neměla, protože jsou to hrozný pálky. Všechny jsem okukovala nové v obchodě a pak si je sehnala z druhé ruky v bazarech či na netu
- když jsem v červnu 2013 kupovala Phil and Ted, našla jsem zajímavý nabídky v Jihlavě, kde má někde u vlakovýho nádraží jistá Leona (tel:777906275) bazar, kde jich mívá několik třeba už za 3500kč
- na netu jsem koukala na deti.bazos.cz (odkaz zde) a sbazar (odkaz zde), na ebay jich jsou mraky, ale to pro mě bylo moc složitý lovení
V celém seriálu bude:
- Kočárek Phil and Ted (1.díl): SPORT versus Peg Pérego GT3 for Two (testování souroz. kočárků) (odkaz zde)
- Kočárek Phil and Ted (2.díl): na co si dát bacha při koupi z druhé ruky (odkaz zde)
- Kočárek Phil and Ted (3.díl): opravy a vychytávky (odkaz zde)
- Kočárek Phil and Ted (4.díl): jednotlivé typy a hlavní rozdíly mezi nimi (odkaz zde)
- Kočárek Phil and Ted (5.díl): podrobné popisy a srovnání jednotlivých typů (odkaz zde)
Pingback: Kočárek Phil and Ted (1.díl): SPORT versus Peg Pérego GT3 for Two (testování sourozeneckých kočárků) | Maminátor
Pingback: Kočárek Phil and Ted (3.díl): Opravy a vychytávky | Maminátor
Ahoj, koukám, že se mi tvá studie na téma Phil&Teds bude teď dost hodit. V březnu přibude další dítko a starší bude tou dobou 1,5 roku – sice hezky chodí, ale je to neposeda a nehodlám za ní pořád někde lítat. Co ale teď řeším a zajímalo by mě jak jsi vyřešila ty – můžu na P&T dát autosedačku? Nedovedu si představit, že jedu na nákup, mimi zachrupne v autosedačce, já ho budu přendavat do ložné taška a po nákupu zase zpět. Dík moc za radu, zatím v tom dost plavu 😉
Tady třeba to řešej:
https://www.google.cz/search?q=phil+and+ted+s+autoseda%C4%8Dkou&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=mKB8UqehNYS14ATfz4CYBg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=596#facrc=_&imgdii=_&imgrc=tBcvMxurFQWUiM%3A%3Bnzou5iNoq9E4ZM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.babydracek.com%252Fpdf%252Fverve_adaptability_travelsystem.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.babydracek.com%252Fzbozi%252F3383-phil-teds-verve-sourozenecky-kocarek%3B526%3B300
Já autosedačku nepotřebovala, když jsem si Phila pořídila, už mi mladší kus ve vajíčku nejezdil
Ahoj,super shrnuti,dnes jsem byla v babiez omrknout a bylo mi receno, ze sport nema polohovaci DK:( je to vubec mozny?nemuzes sem hodit fotku prosim?pises,ze to byl jeden z pozadavku,proc ses pro sport rozhodla…dekuju
Ahoj, odovolím si reagovat. Já mám Phila Explorera, což je myslím o trochu lepší Sport, teda jestli se nepletu. A ten taky nemá polohovací DK. Ale z druhé ruky jsem si k tomu pořídila DK Dash a ten ho polohovací má – tedy jen 2 polohy víc sedící a víc ležící, ale stejně si myslím, že by se do něj mělo dávat až sedící dítě.
Aha, tak teda, co já vím, co já mám doma, tak polohovací DK samozřejmě má. Možná nový typy SPORTU ho nemají? Můj to měl a SPORT za mejch časů ho měl, jde to asi o 7cm položit díky zipům. Takže tak
Asi o tak bude,novy typy ho nemaji polohovatelny
A taky druha novinka,u novych typu temer vsech P&H prestali jako soucast vybavy kocarku poskytovat tu slidu na mimi v troube:( ani v obchode nevi,zda se da dodatecne objednat:( coz je teda minus jako prase,pac teda nevim,jak s miminem,kdyz se narodi v zimnich mesicich…:( ty kocarky uz nemaji ani ty ocka na pripadne uchyceni slidy:(
Tak to je teda na pendrek nebo spíš na dva pendreky, nepolohovatelnost a bez slídy… Ještě že já si slídu schovala, i když jsem ji jedinkrát nepoužila, při prodeji to bude plus… DK nepolohovatelný? To bylo hlavní plus SPORTu… Nechápu…
Slída se dá koupit na eBay, ale vyjde kolem 500 kč 😦 A jak jsem psala, polohovatelný je DK Dash
Pingback: Maminátor slaví 2 roky | Maminátor
Tak ja mela malu na zimu a slidu jsem jedinkrat nepouzila, prislo mi neprakticky jak je tuha, mela jsem tam na krokodyli cvaknutej satek a pohoda, videla jsem tam dirou pod madlem a mela tam tmu na chrapani.
Pingback: Prodávám svůj Phil and Teds Sport | Maminátor
Pingback: Kočárek Phil and Ted (6.díl): 12 světových celebrit, které ho mají | Maminátor
Pingback: Kočárek Phil and Ted (5.díl): podrobné popisy a srovnání jednotlivých typů | Maminátor
Pingback: Kočárek Phil and Ted (4.díl): jednotlivé typy a hlavní rozdíly mezi nimi | Maminátor
Ahoj, mňa by zaujímalo či sa dajú kúpiť nové poťahy na Phil&Teds Navigátor. Dosť by sa mi hodili.iwus Ďakujem.
To netuším, už je to léta, co jsem to řešila