Moje vlastní videonávody na zdobení, polevu a kde co kolem pečení perníčků

Standardní
IMG_3835

Dneska začíná adventní čas, tak jsem zapálila první svíčku na mojí chaloupce, ani tahle se mi nepovedla moc, s chaloupkama je to složitý a už 6 let se s níma trápím…

Když jsem ještě nepodnikala, pekla jsem, vyráběla si věnce, vařila, tvořila. tady jsou má prastará videa, ve kterých ukazuju, jak se dělají perníčky, poleva na ně a tak. Jedno polevový video má 70 000 shlůédnutí, na což me upozornil až můj synovec:) Takže to asi pomáhá a to je dobře. Proto jsem to kdysi točila.

Celý seriál o perníčcích:

  • Vánoce z perníku 1.díl: Recept na perníčky, polevu a návod, jak na to (odkaz zde)
  • Vánoce z perníku 2.díl: Jak si udělat adventní věnec z perníku (odkaz zde)
  • Vánoce z perníku 3.díl: Moje zkušenosti s adventním perníčkováním (odkaz zde)
  • Vánoce z perníku 4.díl: Recept na „hned měkké“ perníčky a poznatky z kurzu (odkaz zde)
  • Vánoce z perníku 5.díl: Poprvé zkouším barevné perníčky (odkaz zde)
  • Vánoce z perníku 6.díl: Jak si udělat perníkovou chaloupku (odkaz zde)
  • Moje vlastní videonávody na zdobení, polevu a kde co kolem pečení perníčků (odkaz zde)
  • Velikonoce z perníku (odkaz zde)

VIDEOnávody, jak na to při pečení a zdobení vánočních perníčků

Jak si udělat domácí polevu za necelých 5 minut:

Návod od Tescomy, jak si udělat adventní svícen z okrajovátek, co jsem si koupila i já (odkaz zde)

Jak si udělat lentilkový rybí adventní kalendář a porodní vtipy navíc:

Do čeho dát polevu, aby se vám tím dobře zdobily perníčky, a vyšívané a roztahované zdobení perníčků:

No a tohle teda rozhodně není moje, ale je to božíííí. K tomu bych se někdy chtěla dopracovat:) Fakt krása. Tím se jen kochám.